sobota, 3 grudnia 2011

Porządki ;)!

Obudziłam się dzisiaj o 6:00. Wstając z łóżka mój wzrok przyciągnął widok, który znajdował się zza oknem. Moje okno jest skierowane na pola. Po  środku jednego z nich znajduję się jezioro i taka mała wyspa. Widok był bezcenny.! Mgła unosiła się nad wodą mieniącą się w wschodzącym słońcu.! Zauważyłam także sarnę, która biegała jak szalona. Taak, ten obraz zostanie mi długo w pamięci.
Postanowiłam iż ten dzień poświęcę  na porządki w moim pokoju. Ostatnio troszkę go zaniedbałam. Zajęło mi to jakieś 4 godziny. Możecie wyobrazić sobie co to był za bałagan;).! Niedługo będę musiała się zebrać i iść kupić  prezenty dla bliskich. Cały czas krąży mi po głowie co mogłabym podarować. może jakieś propozycje !?
                                  Miłego dnia ;*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz