poniedziałek, 12 grudnia 2011

Początek wielu nowych wyzwań !;*

Dzień dobry kochanii !<3 !
Przepraszam bardzo za to, że nic nie pisałam przez ten czas ale byłam zajęta ;*
W piątek byłam w kinie na filmie pt. Szpieg .Hahaha ! Uwierzcie, że takiego czegoś to ja jeszcze nie widziałam ! Trwał tak ze 2 godziny a ja przez ten cały czas próbowałam z koleżankami zrozumieć o co w nim chodzi XD Osobiście nie polecam tego filmu .
W sobotę spałam do 13 . Kocham to !;* oczywiście cały dzień był udany. Wieczorem przyszła do mnie Alicja!  . Jeszcze tak to my się nie wygłupiałyśmy ;) przez ponad 3 godziny tańczyliśmy cały czas .Później  śpiewałyśmy i grałyśmy . Rozmawialiśmy o wielu ważnych i mniej ważnych rzeczach . Oglądaliśmy filmy i  rozmawialiśmy z innymi osobami ! Dziękuję Ci za te udane dnii !
Niedzielaa .. hyym .. zaczęło się od tego, że o 7 byłam zwalona z łózka i musiałam iść do kościoła . Gdy przyszłam nie miałam mocy i położyłam się spać. Później wiadomo lekcję .  I zawsze ten dzień jest strasznie nudny . Nic się nie chcę a jak jeszcze pomyśli się, że jutro trzeba wstawać o 6. Coś strasznegoo !
Dzisiaj poniedziałek . Jak zawsze szybko mi leci czas w szkole < szkoda że tylko w ten dzień > . Pisałam sprawdzian z geografii na pierwszej lekcji ale czuję że mi się udało ;) Zaraz muszę iść pouczyć się z niemieckiego i historii na kartkówkę, a z fizyki mam sprawdzian .  Czy Ci nauczyciele nie mają co robić , tylko nas tak męczą ?! ;)  No tak . PONIEDZIAŁEK....... zawsze można się cieszyć z tego , że możemy zmienić coś w swoim życiu i zacząć lepiej ten tydzień .. Trzymajcie się !<3



Ps. Chcę podziękować  mojemu pierwszemu obserwatorowi ! To Dzięki Tobie mam teraz  wielki uśmiech na twarzy!
                                  Mam do was małą prośbę kochanii , jak ktoś by wynalazł jakąś fajna torbę do szkoły to piszcie na ten email :      bubka15@o2.pl..      .Byłabym wam bardzo wdzięczna bo szukam już czegoś od października i nie zauważyłam jeszcze takiej , która wpadła by mi w oko !;*












1 komentarz: