piątek, 6 stycznia 2012

No i wreście się doczekałam ;*!

Witam ;)
Wiem długo nie pisałam ale miałam dużo rzeczy do zrobienia. Teraz już w spokoju mogę usiąść i z dmą powiedzieć, że wszystkie złe sprawy mam już za sobą i nowy rok zaczynam od nowego lepszego życia. Teraz znajduję się w idealnym stanie.Nie mam czym się martwić a każdy dzień witam szerokim uśmiechem. Oby taak dalej.!  Teraz oczywiście będę oglądać mój lubiony serial ,, Pamiętniki Wampirów " . Kocham go <3! Cały czas mogłabym leżeć owinięta w koc i  w kółko oglądać te same odcinki. A wy co robicie aby zapełnić sobie miłymi chwilami wolny czas ?;*

Ps. Dziękuję wam drodzy obserwatorzy, że was przybywa i oglądacie moje posty. Gdy ostatnim razem zaglądałam na mojego bloga było was 3, a teraz 11 ;** 






1 komentarz:

  1. Ja też ich kocham <3!!
    Właśnie wypożyczyłam książke ,, Pamiętniki wampirów, księga 1 '' ;**!
    Kocham too !

    OdpowiedzUsuń